tiistai 4. marraskuuta 2014

Kolmeakymppiä moneen lähtöön

Tänään olisi sitten 30+0 raskautta takana ja ensi viikolla ois mulla 30+0 vuotta täynnä.. Mitään kolmenkympinkriisiä en tunnusta potevani. Useinhan kolmekymppisen odotetaan olevan vakituisessa työsuhteessa, vakituisessa parisuhteessa, asuvan omistusasunnossa ja lapsiakin ois jo hyvä olla. Mä voin tsekata noista kaikki, tosin omistusasunto on ehditty jo myydä ja nyt asutaan sukulaiselta vuokratussa talossa ja odotellaan koska pääsisimme rakentamaan sitä meidän unelmataloa :) Menojalkakin on vipattanut nuorempana jo tarpeeksi, joten mitään irtiottoa sillä saralla en tunne tarvitsevani. (Koskakohan olen viimeksi edes ollut baarissa, mahdollisesti toukokuussa 2012... (eikun olinhan viime kesänä kaverin 30v juhlien jatkoilla, selvinpäin tosin )) Muutenkin elämä tuntuu olevan nyt aikalailla mallillaan. En valita :)

Raskaus sujuu edelleen varsin mallikkaasti. Ei supistele, ainakaan pahemmin. Muutamia harkkareita bongasin silloin muutama viikko takaperin, mutta sen koommin niitä ei ole näkynyt. En tosin ole nyt käynyt lenkilläkään, joten en tiedä mitä rasitus saisi aikaan. Maha kasvaa omaa vauhtiaan. Jotain äippähousuja olen jo kasaillut pinoon ja tarkoitus olisi päästä niistä eroon. Niissä on se mahan päälle tuleva resori ja se resori jättää jäljen :P Pärjäilen raskauden jälkeen noilla yksillä äippäfarkuilla, kasalla kotilökäreitä ja muutamilla yhtä kokoa isommilla "tavallisilla housuilla/farkuilla".

Jottei kolmetkympit loppuisi noihin kahteen, niin viikonloppuna kävimme Miekkosen kanssa ystävämme kolmekymppisillä Kuopion kupeessa. Lapset jäi isovanhempien hoteisiin ja me suunnattiin kekkereille. Oli oikein rattoisaa ja aika meni kuin siivillä. Huvittavaa oli, että meinasin sammua siinä 23 maissa, kun porukka alkoi miettiä jatkopaikkaa. Meidän jatkopaikka oli ollut tiedossa illan alusta asti - takasin mun iskälle, kun seuraavana aamuna aikanen herätys lasten toimesta. Taidettiin me pari kertaa yölläkin herätä lasten kanssa.

Mua huvitti aamupäivällä, kun olin mennyt pötköttelemään aamupalan jälkeen sänkyyn ja nukahtanut, niin herätessäni tajusin, että sekä minä, iskä että mun systeri nukuttiin kaikki omissa huoneissa muiden ollessa täydessä terässä ns. oleskelutiloissa. Tai Miekkonen nyt oli lasten kanssa pihalla käymässä siinä kohtaa, mutta you got the point. Uni on ilmeisen tärkeää lapsuudenperheelleni ;)

Viimeviikkoisen Miekkosen synttäripäivän, tämän viikon isänpäivän ja ensi viikon mun synttärin kunniaksi mun isän vaimo oli tehnyt ihan superherkullisen kakun! Pätkiskermaa sisällä. Oioi, nam nam!! Kyllä kelpasi!!


Enää muuten kuukausi, niin alkaa äippäloma!! Tää raskaus on mennyt aivan liian nopeasti!!

Ei kommentteja: