sunnuntai 31. elokuuta 2014

Shoppailua ja raskausvaivoja

Perjantaina uskaltauduin ekaa kertaa ostelemaan vauvelille vaatetta, kun olimme ultrassa saaneet tietää vauvan olevan rakenteeltaan niin terve kuin ultran kautta voidaan varmistaa. Olen Eepun pukenut aikanaan värikkäästi ja unisex tyyliin ja Liun vaatteet olivat hyvinkin tyttömäisiä niin nyt näytti oma mieltymys oleman hyvin mustavalkoinen. Jotain kirkkaita bodeja haluan kyllä vielä, mutta kovin oli huonosti valikoimaa varsinkin kietasumallien puolella. Ostinkin nyt yhden 56 koon bodyn kietasumallina ja pari 62 ei kietaisuna. Aiemmin meillä on tytöt osanneet päätä kannatella sen verran 62 kokoa käyttäessään, että en kokenut kietaisumallia siinä koossa pakolliseksi. Sen verran oli "pakko" shopata, että en sitten pitänyt yhdestä kriteeristä kiinni pienimmän koon vaatteen kanssa eli siinä ei ole käännettäviä hihansuita. Ainakin Liu syntyi meillä hyvin pitkäkyntisenä ja niitä tumppubodeja tuli kaivattua. Yritin olla nyt kolmannella kerralla fiksumpi ;P













Vanha raskausystäväni närästys on saapunut ilahduttamaan minua jo näinkin varhain. Ärsyttävää. Onneksi on yksi toinen vanha ystävä, joka neutralisoi tuota närästystä vallan hyvin. Tänään tajusin, että tuo närästys saapui samoihin aikoihin kun alkoi kahvi taas maistua. Liekkö syy ja seuraus vai pelkkää sattumaa. En tiedä.


Olin luullut, että mulla on istukka tuossa edessä, kun tunnen potkut vain alavatsassa. Ultrassa kuitenkin selvisi, että se istukka on hyvinkin ylhäällä takaseinässä. Ilmeisesti mukula asustelee vaan vielä kovin alhaalla. Mulla onkin kyllä vielä aika pieni maha. Ainakin minusta. Tietysti tässä vaiheessa sen ei kuulu mikään superiso ollakaan, mutta kun mä pystyn vielä nukkumaan mahallani ilman huonoa oloa... (huono olo= sikiö lähettelee terkkuja, että vaihda asentoa nyt ahistaa..). Toivon vaan, että vauva kasvaa hyvin eikä tarvita kasvuseurantoja kuten Liuta odotellessa.

Ei kommentteja: