torstai 28. elokuuta 2014

Kumpiolo

Se on jännä. Raskaanaolevalta AINA kysytään, että kumpi olo on. Tällä siis viitataan siihen, että kumpaa sukupuolta tämä odottaja ajattelee odottavansa.

Ensimmäistä odottaessa mulla oli alussa poikaolo. Vahva poikaolo. Se muuttui kuitenkin ennen rakenneultraa vähemmän vahvaksi fiilikseksi. Tavallaan ajatellessani mahdollista poikaa, joku ääni takaraivossa sanoi, että tyttö sieltä tulee. Rakenneultrassa sitten saatiinkin ihastella selkeää pikkuneitiä.

Toista odottaessa mulla oli täsmälleen samat fiilarit kuin ekassa raskaudessa. Näin ollen osasin olla melkein satavarma, että tyttö tulee. Rakenneultra ei sitä meille paljastanut. Kohdunsuun edessä olleen istukan vuoksi jouduin/pääsin kuitenkin ekstraultraan, jossa sitten sain tunteelleni vahvistuksen. Toinen pikkuneiti oli tulossa.

Nyt sitten tämä kolmas... hmm. Mulla on erilainen fiilis kuin kahdessa edellisessä raskaudessa. Oikeestaan ihan päinvastainen kuin ekassa. Alussa mulla oli tosi vahva fiilis, että kolmas tyttö on selkeesti tulossa. Meillähän on tää "tyttömuotti" eikä muita voi tulla. Sitten kuitenkin jossain vaiheessa fiilis muuttui niin, että ajatellessani meille tulevan kolmannen tytön, tuo ääni takaraivossa sanoo tulossa olevan pojan. Kohta se ehkä selviää, mutta jänniä fiiliksiä. Meillä ois molemmille nimetkin. Ehkä. Vissiin. Ainakin niistä on keskusteltu :) Mä odotan innolla huomista!! Ei malttais nukkumaan mennä. Ei mua vielä eilen jänskättänyt yhtään. Oikeesti mua vähän pelottaa. Onhan kaikki rakenteet kunnossa. Onhan meille tulossa kolmas terve lapsi. Voiko meillä olla niin hyvä tuuri, että kolmaskin olisi mahdollisimman terve. Raskaus on yhtä jännäämistä.

Ei kommentteja: