lauantai 24. tammikuuta 2015

Lastenhuoneen laittelua


Koska yliaikaiskontrollista selvittiin "puhtain paperein" sain jatkaa odottelua kotosalla ensi tiistaiaamuun. Tosin, jos sinne asti menee, en tiedä yhtään, kuka muksuja tulee hoitamaan eli pääseekö Miekkonen mukaan saliin... Toivotaan, että keksitään ratkaisu. Mun toiveita kuunneltiin tutkimuksen osalta ja ei tehty mitään kovakouraista kalvojen pyörittelyä :) Jotain pientä saattaa olla ilmassa, mutta katsellaan jättääkö minityyppi yksiönsä itse vai "pakotettuna". Tiistaiaamuna tsekataan polilla kohdunsuun tilanne ja sen mukaan päätetään sitten käynnistystapa. Mä tietysti lääkevastaisena toivon ballongilla starttausta ellei pääse heti puhkoon kalvoja.

Mutta koska mulla ei ole nyt muuta kuin aikaa, niin innostuinpa tänään järkkäämään loputkin lastenhuoneen tavarat ja kalusteet niin, että vauvan sopii tulla. Meillä ei siis ollut hoitopöydän tasoa paikoillaan saati siinä niitä vauvan hoitotarvikkeita. Plus pienenä lisämotivaattorina oli aivan kauhea sekasotku, jonka nuo rakkaat tyttäret leikintiimellyksessä saivat aikaan..

Siitä se ajatus sitten lähti...


Hyvä äiti -pisteet nousuun, kun korjailin pari rikki mennyttä palapelin palaa :)


Lattia näkyy ja silmä lepää 


Vauvalle peti

Hoitopöytää ja pieni kulma mun laiskanlinnasta a.k.a. imetystuolista... 


Hoitopöydän varustelua... topsipuikot puuttuu, samoin haavanpuhdistusaine , nuhapumppu ja harja. Huomasin siivotessa, että vauvaharjaa oli käytetty myös koiran harjana. Ei siis muuta kuin uutta hankkimaan..

Sänky sivusta. Mä oon niin tyytyväinen tuohon reunapehmusteeseen, jonka mun äiskä teki.  Ja tuo Marimekon peitto oli todella mieluisa joululahja :)

Loppukevennyksenä meidän katti ja hurtta.. sulassa sovussa :)

Ja niin, mä kun tykkään edelleen numeroleikistä, onhan tytöt syntyneet 210211 ja 040413 niin eikös huomenna ois aika hyvä, kun ois 250115 ;) Vielä tarttis ne supistukset jostain...

P.S. Vauva, sua varten ois nyt kaikki valmiina. (No isin pitäisi vielä asentaa telakka autoon, mutta se ehtii sen kyllä sillä aikaa kun me ollaan sun kanssa siellä osastolla ja ne vaipat kerkii myös... kuhan eka tiedetään minkä kokonen sä olet. Lääkäri veikkasi, että 3,3kg. Pitääköhän se paikkansa?)

2 kommenttia:

Terhi | Äiti ja melukylän lapset kirjoitti...

Toivotaan että pikkuinen päättää itse lähteä syntymään. :)

Laura/Ikimuistoista kirjoitti...

Piti vähän vihjata, mutta loppu hyvin kaikki hyvin :)